Showing posts with label vänskap. Show all posts
Showing posts with label vänskap. Show all posts

9.14.2011

SKYPE MED CLARA

Igår skypade jag med Clara och det var verkligen inte igår. Jag saknar hennes fina personlighet, hennes roliga humor och hela hon. Dem jobbigaste dagarna på sjukhuset fanns hon alltid där, kan lova att det inte var en dag vi inte skrattade tillsammans. Åh alla sommarlov på sjukhuset. Alla fina läkare vi alltid spanade efter och självklart, all dålig musik (man små skämms över) som vi ständigt gick och sjöng på när ingen såg på. Ana-Paula och akuten. Byggstäd och storstäd. haha. Clara jag saknar dig.

1.17.2011

JULIA GUSTAFSSON

Måste bara tillägna detta inlägg till Julia som fyller 20 år idag. En stor dag att hurra för! Jag är så fuktansvärt glad över att jag valde ekonomi då jag även fick en av världens bästa tjej som vän. Jag saknar dig och jag vill ha dig här. Du är värd guld gumman. Mycket kärlek till dig och grattis!