Anvander fel dator sa jag har inga svenska bokstaver. Men denna helg har jag varit ensam med barnen, Skye ar i Sydney och kikar pa lagenheten vi formodligen kommer att flytta in i om 4 veckor och Tim ar i London. Tro eller ej sa gar det toppen bra, barnen ar super duktiga och jag har full respekt for alla singla foraldrar dar ute. Det ar inte latt. Nu sover snuttarna och jag ska kila till badds ocksa. Lang dag, och yttligare en lang dag vantar imorgon!
Showing posts with label love. Show all posts
Showing posts with label love. Show all posts
10.22.2011
SINGLE MUM
Anvander fel dator sa jag har inga svenska bokstaver. Men denna helg har jag varit ensam med barnen, Skye ar i Sydney och kikar pa lagenheten vi formodligen kommer att flytta in i om 4 veckor och Tim ar i London. Tro eller ej sa gar det toppen bra, barnen ar super duktiga och jag har full respekt for alla singla foraldrar dar ute. Det ar inte latt. Nu sover snuttarna och jag ska kila till badds ocksa. Lang dag, och yttligare en lang dag vantar imorgon!
Labels:
love
10.20.2011
9.15.2011
ALL GATHER AGAIN
Labels:
love
9.11.2011
TEN YEARS AGO
Jag kan nog fortfarande inte förstå att det hände för tio år sedan, att det ens hände. All kärlek till människor som omkom och människor som blev påverkad. Nära och kära. Tankar till er idag.
Labels:
love
9.03.2011
Subscribe to:
Posts (Atom)


