Showing posts with label kläder. Show all posts
Showing posts with label kläder. Show all posts

1.20.2011

zebramönster

bästa med australien är att man kan ha shorts den 20 januari. juste.. hörde ni om stjärntecknets byte? nu är jag plötsligt lejon pga av att jordens axel bytt position och är inte desamma som för 3000år sedan då astro hade sina grunder. ormbäraren är även något nytt. sant? falskt? who knows... nu ska läsa lejonets årsastro.

1.19.2011

insight collection

sjukt snyggt.

insight

älskar man shorts ska man åka till australien. vet inte hur mkt det finns av den sorten här. vilket är positivt. insight är en av dem märken jag har fastnat för , kika in general pants co. sjukt snygga kläder och (as) snygga killar som jobbar där.

12.01.2010

svarta höga byxor

jag vill bara ha ett par simple svarta höga byxor..typ som mina cheep mondays (vilket de faktist säjer down under..cheep monday alltså).. hmm hur svårt kan det vara, och nu undrar ni säkert.. vad ska du ha med byxor att göra när det är så varmt.. jo, dagar som denna.. regn regn regn kan det bli lite kyligt. svarta byxor, tshirt och ett par boots skulle inte sitta fel just nu. ska ge mig ut och finna mig själv ett par nice mockabruna sådan. wish me luck.

11.30.2010

guess what

zara inviger snart sydney. jag är HUR glad som helst! undrar om jag får inviga deras nya sommarkläder? eller hur kommer det att funka? gamla eller den nya kollektionen?