Showing posts with label festival. Show all posts
Showing posts with label festival. Show all posts

2.13.2011

good vibration bildbevis

good vibration kan vara en av dem roligaste grejerna jag har varit med om. bortsett från regn så var det topp topp! miike snow var hur grymma (förlåt för att jag skrev grym, tänkte inte ens på det..men tack för uppmärksamheten) som helst, sidney samson...bästa dj någonsin och fyfan vad kul vi hade igår. utlåst till 5, men stranden var super uppskattad! borde göra det oftare...med en varm och torr jumper nästa gång.

1.13.2011

Good vibrations 2011

Matt sms igår och nämnde om att Miike Snow kommer till Good Vibrations iår. Seriöst, det är så sjuukt bra musik så jag måste nästan gå. 150dollar. Så värt att ha kul den 12 feb. Keen as hell!