Showing posts with label adventure. Show all posts
Showing posts with label adventure. Show all posts

8.07.2011

WHITEHAVEN BEACH

7.23.2011

byron 24h..

okej. snart om ca 30 min ska jag pa en seglings bat och segla i tva dagar, tva natter. sen tar jag bussen till byron bay och ja. vet inte vad jag ska gora. helt sjalv denna gang da linnea aker hem till sydney..det ska bli kul att se hur jag lyckas vanda detta. jag gjort det en gang, lat se hur det kommer att sluta denna gang. det kommer att losa sig. jag har hmm....knappt 300dollar kvar. omg.

11.18.2010

jag hatar devote.se

jag seriöst hatar, hatar devote.se! det funkade i 2veckor? nu har det slutat funka igen..aja det jag ville berätta är att jag åker till central coast från fredag till söndag morgon. hehe' otippat och oplanerat men förhoppningsvis blir det skoj. ska stanna hos jake och hans mor! får se hur det ser ut där nere? uppe? hmm.. ja. jag och jake är vänner. :) dags för sömn här. godnatt!